INSIDE BIZ
ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η SAMSUNG
Περιεχόμενα
0

ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η SAMSUNG

από Αντώνης Παπαθανασίου28 Ιανουαρίου 2016

Στο πλαίσιο του φετινού φεστιβάλ ταινιών Sundance, στο Παρκ Σίτι της Γιούτα, η Samsung αποκάλυψε τα σχέδια της για τη δημιουργία ενός στούντιο που θα ασχολείται αποκλειστικά με την ανάπτυξη περιεχομένου και εμπειριών εικονικής πραγματικότητας.

Αρκετές εταιρείες ήδη κυκλοφορούν ή αναμένεται να κυκλοφορήσουν προϊόντα εικονικής πραγματικότητας, όπως το Gear VR, το Oculus Rift, το Google Cardboard και το HTC Vive, χωρίς το αντίστοιχο περιεχόμενο όμως, η εμπειρία των καταναλωτών περιορίζεται αρκετά. Μπορεί μεν να διατίθενται στην αγορά εφαρμογές και παιχνίδια που σε συνδυασμό με το απαραίτητο hardware προσφέρουν εμπειρία εικονικής πραγματικότητας, όμως ο αριθμός τους είναι ακόμα πολύ μικρός.

Σκοπός της Samsung είναι να αυξήσει το διαθέσιμο περιεχόμενο, ώστε να προσφέρει την αντίστοιχη εμπειρία στον χώρο του θεάματος και του gaming, αλλά και να κάνει περισσότερο αισθητή την παρουσία της στο χώρο. Κάτι που ήδη έχει καταφέρει από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο με την κυκλοφορία του Gear VR, ενός headset εικονικής πραγματικότητας που ανέπτυξε σε συνεργασία με την Oculus VR.

gear-vr

«Στη Samsung λατρεύουμε τις ιστορίες και λατρεύουμε να βοηθάμε τους ανθρώπους να τις διηγούνται» δήλωσε ο υπεύθυνος του Τμήματος Μάρκετινγκ της Samsung Αμερικής μιλώντας στο φεστιβάλ, ενώ αποκάλυψε πως το στούντιο θα κατασκευαστεί σε χώρο που ήδη στεγάζονται τα γραφεία Μάρκετινγκ της εταιρείας στη Νέα Υόρκη. Δεν έδωσε όμως περισσότερες πληροφορίες, ούτε καν για το είδος του περιεχομένου στο οποίο θα επικεντρωθεί το νέο αυτό τμήμα.

Η εταιρεία πάντως ανακοίνωσε πως ξεκίνησε συνεργασία με το Ινστιτούτο Sundance, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που διοργανώνει το ετήσιο φεστιβάλ. Δεδομένου πως κύριος σκοπός του Ινστιτούτου είναι να προωθεί το έργο κινηματογραφιστών και αφηγητών, είναι σχεδόν σίγουρο πως μεγάλο μέρος του περιεχόμενου που θα αναπτυχθεί στο νέο στούντιο θα αφορά το χώρο του θεάματος, όπως για παράδειγμα την παραγωγή ή τη μετατροπή ταινιών.

Χωρίς βέβαια να αποκλείεται η ανάπτυξη περιεχομένου και για άλλους τομείς της εικονικής πραγματικότητας, όπως αυτούς της εκπαίδευσης και των παιχνιδιών, ιδίως αν αναλογιστούμε την απήχηση που έχει η νέα αυτή τεχνολογία στους gamers.

Αφήστε μια απάντηση