GAME ZONE
Η SONY ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ PLAYSTATION VR
Περιεχόμενα
0

Η SONY ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ PLAYSTATION VR

από Ηλίας Τσιλιβίγκος7 Νοεμβρίου 2015

Και έδωσε στη δημοσιότητα τις τελικές προδιαγραφές του νέου της συστήματος εικονικής πραγματικότητας για το PlayStation 4

Η Sony είχε ξεκινήσει την ανάπτυξη του δικού της συστήματος virtual reality από το 2013, γνωστό τότε με το όνομα “Project Morpheusκαι γνωρίζαμε εδώ και καιρό πως είχαν στο μυαλό τους προδιαγεγραμμένες τις τελικές προδιαγραφές του συστήματος, και απλά περίμεναν ώστε οι game developers να δημιουργήσουν μια ικανού μεγέθους συλλογή παιχνιδιών, ώστε να τους έχουν διαθέσιμους κατά την κυκλοφορία του συστήματος.
Πλέον, η Sony νιώθει αρκετά σίγουρη για να μοιραστεί αυτές τις προδιαγραφές με τον κόσμο, έχοντας προσδιορίσει την κυκλοφορία του PlayStation VR, όπως είναι η εμπορική του ονομασία, για το πρώτο εξάμηνο του 2016.

Το headset του PlayStation VR θα χρησιμοποιεί μια οθόνη διαγωνίου 5,7 ιντσών και ανάλυσης 1080p, η οποία θα έχει ρυθμό ανανέωσης στα 120Hz, ενώ το latency (η υστέρηση) θα είναι κάτω από 18 milliseconds.
Επίσης, θα υπάρχει ανίχνευση θέσης με 9 LEDs και ανίχνευση κεφαλής 360 μοιρών, σε συνδυασμό με τρισδιάστατο ήχο. Η ανίχνευση κίνησης θα γίνεται μέσω επιταχυνσιόμετρου και γυροσκοπίου. Η οθόνη του, τέλος, θα προσφέρει οριζόντιο οπτικό πεδίο 100 μοιρών.

Αυτή τη στιγμή, η Sony έχει πολλούς developers οι οποίοι δουλεύουν πάνω σε VR projects για την επίσημη έναρξη της κυκλοφορίας του συστήματος, αλλά προφανώς δεν έχουν ανακοινώσει ούτε ποιοι είναι αυτοί οι developers ούτε ποιοι είναι οι τίτλοι των παιχνιδιών οι οποίοι θα κυκλοφορήσουν μαζί με το PSVR.

Μια ενδιαφέρουσα πληροφορία, όμως, ήρθε από τα χείλη του ίδιου του επικεφαλής των Sony Worldwide Studios, Shuei Yoshida, ο οποίος, αφού επιβεβαίωσε πως η Sony δεν έχει ακόμη αποφασίσει για την ακριβή ημερομηνία της κυκλοφορίας του PSVR, και αφού ανέφερε πως το PSVR, ως νέο είδος hardware, περνάει από πολύ περισσότερα εσωτερικά τεστ – στο κάτω κάτω, πάνω του “συνδέεται” το κεφάλι των gamers – απ’ ότι συνήθως, πέταξε τη βόμβα: “συνήθως δεν βγάζουμε κέρδος από το hardware αλλά θέτουμε την τιμή έτσι ώστε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες, ώστε να μπορούμε να πουλήσουμε περιεχόμενο [σ.σ. δηλαδή παιχνίδια]”.

Για την ώρα, είναι προφανές πως η Sony δε φαίνεται να βιάζεται, οπότε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υπομονή.

Αφήστε μια απάντηση