H ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Περιεχόμενα
0

H ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

από TechZoom26 Απριλίου 2017

Στο πλαίσιο της έκθεσης NAB 2017, η Ericsson αναμένεται να μεταμορφώνει την τηλεόραση. Εκτός από προσωποποιημένη διαφήμιση, streaming και υπηρεσίες υποτιτλισμού θα δούμε κι άλλες καινοτομίες όπως βίντεο 8Κ 360 μοιρών, επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα και ΙοΤ.

Η Ericsson θα παρουσιάσει τις πρόσφατες καινοτομίες της και τα νέα της προϊόντα στην έκθεση NAB 2017 στο Λας Βέγκας όπου θα επιδείξει τις μοναδικές της δυνατότητες και το πλήρες χαρτοφυλάκιό της σε κατόχους περιεχομένου, εταιρείες τηλεοπτικών προγραμμάτων και παρόχους τηλεοπτικών υπηρεσιών.

Στο πλαίσιο της αποστολής της για μεταμόρφωση της τηλεόρασης, η Ericsson θα παρουσιάσει νέες λύσεις σε τρεις βασικούς τομείς: τον εμπλουτισμό των μέσων, την επεξεργασία και διανομή μέσων, καθώς και τον τομέα της δημοσίευσης. Η εταιρεία θα επιδείξει τον τρόπο με τον οποίο το λογισμικό, οι υπηρεσίες cloud, οι διεθνείς πλατφόρμες, τα αποτελέσματα που καθοδηγούνται από συμβάντα, καθώς και οι διαισθητικές και καθηλωτικές εμπειρίες επιτρέπουν σε όλους τους παρόχους να διαφοροποιηθούν και να γίνουν ανταγωνιστικοί στη νέα εποχή της τηλεόρασης.

Η Ericsson παρουσιάζει για πρώτη φορά τη λύση της για δυναμική εισαγωγή διαφημίσεων για ροή over-the-top (OTT), με εμπορική ονομασία Εξατομίκευση Ροής MediaFirst ή Ericsson MediaFirst Stream Personalization, η οποία δίνει στις εταιρείες τηλεοπτικών προγραμμάτων και στους παρόχους υπηρεσιών τη δυνατότητα εξατομίκευσης και οικονομικής αξιοποίησης των υπηρεσιών βίντεο σε πολλαπλές οθόνες. Η Εξατομίκευση Ροής MediaFirst παρέχει περιεχόμενο απόλυτα προσαρμοσμένο στο κάθε άτομο. Λειτουργεί με διάφορες μορφές περιεχομένου και με οποιαδήποτε συσκευή αναπαραγωγής, προσφέροντας τη δυνατότητα εισαγωγής διαφημίσεων σε HLS, Smooth Streaming και MPEG-DASH. Πέραν της δυνατότητας ακριβούς εισαγωγής διαφημίσεων και αντικατάστασης περιεχομένου από το δίκτυο, η Εξατομίκευση Ροής MediaFirst προσφέρει ολοκληρωμένα αρχεία καταγραφής χρήσης τα οποία, σε συνδυασμό με αναλυτικές μετρήσεις, προσφέρουν βαθύτερη κατανόηση κάθε ακροατηρίου και ακριβέστερη επιχειρηματική ευφυία.

Οι επισκέπτες στο περίπτερο της Ericsson στην έκθεση NAB 2017 θα ανακαλύψουν την ζώνη καινοτομιών της εταιρείας η οποία είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στον συγκεκριμένο κλάδο και στην οποία θα επιδεικνύονται εμπειρίες τηλεθέασης νέας γενιάς. Οι εν λόγω εμπειρίες περιλαμβάνουν τις τελευταίες εξελίξεις σε καθηλωτικές εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας σε πολλαπλές τηλεοράσεις και βίντεο 8Κ 360 μοιρών, οι οποίες γίνονται πραγματικότητα χάρη σε τεχνολογίες αιχμής στους τομείς επεξεργασίας και διανομής μέσων. Άλλες επιδείξεις καλύπτουν την ενσωμάτωση συσκευών ΙοΤ στην πλατφόρμα MediaFirst TV Platform της Ericsson – χάρη στην οποία η διασύνδεση της τηλεόρασης μετατρέπεται σε κέντρο ελέγχου του έξυπνου σπιτιού – και τα αθλητικά γραφικά επαυξημένης πραγματικότητας, τα οποία εμπλουτίζουν την εμπειρία των τηλεθεατών με πρόσθετα δεδομένα.

About The Author
TechZoom

Αφήστε μια απάντηση