INSIDE BIZ
ΔΥΟ ΝΕΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ MEDIASCOUTING BROADCAST
Περιεχόμενα
0

ΔΥΟ ΝΕΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ MEDIASCOUTING BROADCAST

από TechZoom3 Μαρτίου 2016

Η DataScouting ενσωμάτωσε δύο νέα δυναμικά εργαλεία στην media intelligence πλατφόρμα ραδιοφώνου και τηλεόρασης MediaScouting Broadcast

Εκτός από το υπάρχων εργαλείο News Insight που βασίζεται στην αναγνώριση φωνής σε πραγματικό χρόνο για την παρακολούθηση νέων σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, το MediaScouting Broadcast υποστηρίζει τώρα την αυτόματη ταυτοποίηση διαφημίσεων όπως και την άμεση αναγνώριση λογοτύπων. Με το πρόσθετο Ad Monitoring μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της διαφημιστικής σας καμπάνιας και να εξάγετε χρήσιμα συμπεράσματα και στατιστικά στοιχεία για την εταιρίας σας, τα προϊόντα σας αλλά και τον ανταγωνισμό σας.

Τo Ad Monitoring πραγματοποιεί καθημερινή καταγραφή, παρακολούθηση και αρχειοθέτηση των διαφημιστικών καταχωρήσεων που εμφανίζονται στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, καινούργιων, τροποποιημένων και cut version. Αντίστοιχα το Logo Detection επιτρέπει την αυτόματη αναγνώριση λογοτύπων και εμπορικών σημάτων στην τηλεόραση επιτρέποντάς σας να διαχειριστείτε σωστά την αξία του brand σας.

About The Author
TechZoom

Αφήστε μια απάντηση